Primăria municipiului Sighetu Marmaţiei organizează selecţie de dosare în vederea recrutării de medici, asistenţi medicali şi registratori medicali
Comitetul Județean pentru Situații de Urgența Maramureș, reunit în ședința extraordinară în data de 3 februarie 2021, a adoptat hotărârea potrivit căreia începând cu data de 8 februarie 2021 activitatea cu publicul a operatorilor economici care desfășoară activități de preparare, comercializare și consum al produselor alimentare și a/sau băuturilor alcoolice și nealcoolice, de tipul restaurantelor, barurilor, cafenelelor, în interiorul clădirilor este permisă cu respectarea anumitor condiții, în funcție de rata de incidență a cazurilor de infectare cu noul Coronavirus la mia de locuitori.
În municipiul Sighetu Marmației rata de incidență este de 3,67 la mie, condiții în care începând din 8 februarie 2021, potrivit hotărârii CJSU Maramureș, activitatea cu publicul în domeniul HoRECA este interzisă.
Rata de incidență a cazurilor de infectare cu virusul SARS-CoV-2 se actualizează la interval de 7 zile, la nivelul fiecărei unități administrativ-teritoriale.
Declarația de impunere se depune la Direcția venituri din cadrul primăriei Sighetu Marmației, respectiv la cam. 9 și cam. 14. Intrarea se face prin str. Corneliu Coposu (poarta 2).
Programul de lucru cam. 9 și cam.14:
Luni - Joi: 8:00 - 16:00
Vineri: 8:00 - 13:30
Program de lucru Casierie:
Luni - Joi: 8:00 - 16:00
Vineri: 8:00 - 13:30
Descărcați declarația de impunere accesând linkul:
DECLARAȚIE DE IMPUNERE
privind taxa specială de salubrizare pentru persoane fizice beneficiari ai serviciului public de salubrizare ce nu au încheiate contracte de prestare cu operatorul de salubritate
Descărcați HCL nr.1 și anexa acestuia accesând linkul:
HCL nr. 1 din 20.01.2021
privind unele măsuri pentru deblocarea activităților de colectare a deșeurilor în municipiul Sighetu Marmaţiei și
Anexa la HCL nr. 1 /2021
Regulament cu privire la instituirea și administrarea taxei speciale de salubrizare în municipiul Sighetu Marmației pentru utilizatorii serviciului public de salubrizare care nu au încheiate contracte de prestare cu operatorul de salubritate și beneficiază de serviciul public de salubritate.
Începând cu luna februarie, în fiecare zi de marți, între orele 10.00-12.00, vor avea loc audiente cu domnul primar Vasile Moldovan. Înscrierea în audiențe se poate face prin depunerea unei cereri, la Registratura primariei Sighetu Marmației (Camera 9), pe e-mail primaria@primariasighet.ro sau pe site-ul primariei, sectiunea sugestii șireclamații.
Pentru a respecta prevederile privind măsurile de prevenire șicombatere a efectelor pandemiei de COVID-19 impuse de legislația în vigoare,cetățenii care se inscriu în audiente vor specifica si numarul de telefon la carevor putea fi contactati pentru a li se comunica ora la care au fost programatipentru audienta.
Pentru a veni în sprijinul beneficiarilor de tichete sociale pe suport electronic pentru mese calde, acordate în baza Ordonanței de Urgență nr. 115 din 16 iulie 2020 privind unele măsuri pentru sprijinirea categoriilor de persoane cele mai defavorizate care beneficiază de mese calde pe bază de tichete sociale pe suport electronic pentru mese calde, acordate din fonduri externe nerambursabile, precum și unele măsuri de distribuire a acestora, operatorii economici din municipiul Sighetu Marmației care prepară, comercializează și livrează mese calde și care sunt interesați să devină parteneri afiliați Sodexo, sunt rugați să se adreseze SODEXO PASS ROMÂNIA S.R.L., Regiunea Nord-Vest.
Persoană de contact: dl. Sorin Broșteanu, tel. 0737525204, sau dl. Florin Mototolea, National Sales Director, email: florin.mototolea@sodexo.com, tel.0734739823.
Totodată, vă aducem la cunoștință faptul că tichetele sociale pentru mese calde pot fi acceptate exclusiv pentru plata meselor calde (mâncare gătită), în rețeaua de afiliere Social Pass Card fiind acceptate doar restaurantele, cantinele și alte unități care prepară, comercializează și/sau livrează mese calde.
În contextul limitării riscului de răspândire a infecției cu COVID - 19, având în vedere măsurile luate la nivel național de către Comitetul Național pentru Situații de Urgență prin Hotărârea nr 967/13.11.2020, potrivit articolului 20, se permite organizarea ceremoniilor dedicate Zilei Naționale a României în municipiul București, cu participarea a cel mult 400 de persoane, precum și în municipii reședință de județ, cu participarea a cel mult 100 de persoane.
Pentru a asigura sănătatea și siguranța noastră, a tuturor, și pentru a susține măsurile impuse pentru prevenirea extinderii epidemiei de COVID-19 vă comunicăm că manifestările dedicate Zilei Naționale a României nu vor avea loc în municipiul Sighetu Marmației în acest an.
Rugăm cetățenii să se informeze permanent și să ia în considerare doar informațiile verificate prin surse oficiale și să respecte recomandările autorităților referitoare la prevenirea răspândirii virusului.
PROGRAM SPECIAL DE LUCRU CU PUBLICUL la DIRECȚIA VENITURI SIGHET
ANUL 2020
24 decembrie 2020 - joi -8,00 - 12,00
25 decembrie 2020 - vineri -ÎNCHIS
28, 29, 30 decembrie 2020-luni, marți, miercuri -8,00 - 12,00
31 decembrie 2020 - joi 800 - 1000
ANUL 2021
4 IANUARIE 2021 - luni - 8,00 - 12,00 - CASIERIE- camera 12 - Taxe și amenzi
5 IANUARIE 2021 - marți - 8,00 - 12,00 - CASIERIE- camera 12 - Taxe și amenzi
6 ANUARIE 2021 - miercuri - 8,00 - 12,00 - CASIERIE- camera 12 - Taxe și amenzi
7 IANUARIE 2021 - joi - 8,00 - 12,00 - CASIERIE- camera 12 - Taxe și amenzi
8 IANUARIE 2021 - vineri - 8,00 - 12,00 - CASIERIE- camera 12 - Taxe și amenzi
11 IANUARIE - luni - 8,00 - 12,00 - Toate compartimentele Impozite și taxe
În perioada 4 - 8 ianuarie 2021 funcționează pentru public doar casieria Direcției Venituri, pentru încasarea amenzilor și taxelor.
Inspectorii își reiau activitatea cu publicul începând cu data de 11 ianuarie 2021, în intervalul orar 800-1200.
În perioada 1 - 8 ianuarie 2021 se efectuează închiderea și deschiderea anului fiscal.
Sarbatori fericite si un An Nou binecuvântat.
Director executiv
Tamara Vasiliu-Calogherato
DATORITĂ NUMĂRULUI DE ANGAJAȚI AFLAȚI ÎN CONCEDIU MEDICAL,
ÎNCEPÂND CU 19 NOIEMBRIE 2020 PRELUCRAREA ACTELOR SE VA FACE:
AUTO - MINIM 4 ZILE LUCRATOARE, DE LA DEPUNEREA COMPLETĂ A ACTELOR;
CLĂDIRI, TEREN - ÎN 30 DE ZILE, DE LA DEPUNEREA COMPLETĂ A ACTELOR;
CERTIFICATE FISCALE - 2 ZILE DE LA DEPUNEREA CERERII ȘI POSIBILITATEA EMITERII;
Director executiv
Tamara Vasiliu-Calogherato
Având în vedere contextul epidemiologic actual, în scopul evitării răspândirii virusului SARS-COV-2, în această perioadă, până la stabilizarea situației epidemiologice, nu vor avea loc audiențe.
În acest context, reclamațiile, petițiile și sesizările se vor face prin poștă, poștă electronică, telefonic, fax sau pe site-ul primăriei.
• prin poștă, la adresa str. Bogdan Vodă, nr. 14, Sighetu Marmației
• prin email, la adresa primaria@primariasighet.ro
• telefonic, la numărul 0262.311.300
• pe site-ul primariei, www.primaria-sighet.ro/petiții
• prin fax, la numărul 0262.312.965
La Directia Venituri Sighet de luni 19 octombrie 2020, dupa completarea cererii pentru inrolare, puteti sa obtineti CERTIFICATE FISCALE ONLINE și sa depuneti DECLARATIILE ONLINE.
Accesati www.primaria-sighet.ro si Ghiseu online
Comitetul Local pentru Situații de Urgență HOTĂRĂȘTE
Art. 1. Se prelungește perioada de suspendare a activității creșelor și a centrelor de zi din subordinea Consiliului Local Sighetu Marmației până la data de 31.12.2020.
Art. 2. Se instituie obligativitatea purtării măștii de protecție, astfel încât să acopere nasul și gura pentru toate persoanele prezente în spațiile publice deschise, cum ar fi: piețe agroalimentare, târguri, expoziții, târguri de produse tradiționale și vânzare de alte bunuri, zone de așteptare (stații de autobuz, de autocar, peroane, gări și autogări și altele asemenea, la serbări publice, pelerinaje, ceremonii religioase, evenimente sportive, alte evenimente publice.
Vizite totale: 1738
Vizite zi: 14